lördag

Åh, fanken vad härligt det låter du, min kompis som jag träffade igår på bussen hem (läskigt för övrigt, har knappt träffat henne alls sen i somras, men den här veckan har vi träffats på bussen två ggr ;o) hade bara varit i skolan i 40 minuter, alla hennes lektioner förutom en hade varit inställda och den lektionen hon trots allt hade, den läraren tycker om att släppa dom tidigare så dom hade bara 40 minuters lektion istället för 1½ timme :S.

Jag har för övrigt även jag drabbats av en störande banan(?)fluga, funderar på att prova Theresans tips, men samtidigt är det ju ganska roligt att försöka döda den med händerna (mordisk jag är :S).

Idag, ni, blir det en fartfylld dag - jag åker om två timmar till staden för att träffa modern, där ska vi göra något, sedan beger vi oss iväg till Nova (typ Farsta köpcentrum fast mindre) efter det är det hem till min moders moder som, även hon, fyller 80. Fast vi kanske inte åker dit idag, det kanske blir imorgon istället. Men i alla fall. Efter det ska jag träffa Tove för att se Snabba Cash :D Härligt.

Sen är det också såhärva, att jag står i valet och kvalet (härligt uttryck) mellan att åka till Stockholm på mitt sportlov, jag har ju det en vecka innan er Sthlmsbor så det hade liksom inneburit att ni hade suttit i skolan hela dagarna, frågan är då om ni har så överproppat i plugget (talar nu med Klara och Thessie) eller om ni skulle ha tid att träffa lilla mig :D

Det var det jag ville ha sagt. Puss1

(juste, ibland när ni publicerar era inlägg så publiceras dom i min kategori, typ för att ni inte väljer innan så att mitt namn redan står där eller nåt, datorer har ju också favoriter liksom, så se till att kolla det innan ni publicerar :D)

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0