måndag

Får man fråga varför du satt med Dudo och talade om din systers bröst? :O
Vet iochförsig inte om jag vill veta...

Idag har jag än en gång blivit ledsen ("ledsen") över att människorna är så respektlösa mot svenskaläraren, buhu. Alinia, du vet vem du är... (;))

Grattis till Thessens käre far, och ja, likheterna är slående!

Idag, när jag kom till skolan, var det helt tomt trots att lektionen skulle börja tio minuter senare. Jag tänker inte mer på det utan sätter mig och väntar. När det bara är cirkus två minuter kvar börjar jag dock bli lite smått oroad över att jag läst fel på schemat (nya schemat invigdes idag, förmodligen precis som i resten av Sverige, men vem vet). Till slut kommer iallafall läraren, tio minuter försenad. Intressant. Not.

Omröstningen avslutas senare ikväll. Typ 7.

För att avsluta min onödigafakta-grej som jag hållt på med idag över sms till Theresish - visste ni att....

Fulla myror ramlar alltid åt höger?

Över hälften av alla män som växer upp på bondgårdar har haft sexuella kontaker med djur?

George Bush var cheerleader i skolan?

En full hiss luktar annorlunda för dvärgar (heheheheheh)

Har dock inga källor på det hela, det är bara saker jag fått berättat för mig. Detta hade ju inte funkat i någon jäkla rapport men vafan, det är ju bara en blogg, här är vi fria att skriva vad vi vill så länge det inte är hets mot folkgrupp!

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0