min handkräm luktar gotttttt

till att börja med så tycker jag att ni ska lyssna på den här låten medans ni läser. den är fiiiiin :D


(ramtins förtjänst - annars blir det väl ett jäkla tjafs :*)

Galet skön fredag med tre lagomlånga lektioner, varav en var idrott. CHILLEPILL (H) Oh! jag måste ju bara tala om att på idrotten idag så gjorde vi feta pyramider och uppställningar.Låt mig även skryta med att jag stod på Rasmus axlar Ö, jag tillägger också att han är 191 centimeter! Så med mina 174 cm befann jag mig betydligt närmare gud än någonsin tidigare, dock samtidigt som jag krossade Ralles axlar för evigt... Plus minus noll med andra ord :D

Ikväll ska jag och bloggens nordbagge gosa galet hemma hos moi <3


/theresan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0