mitt öde stod en meter ifrån mig

Konstigt. Dock ganska häftigt. För ungefär en timme sedan så passerade jag mitt livs öde. Det gestaltade sig i en lång tonårig kille med vit jacka och mördarblick. Historien om hur jag fick reda på att snubben är mitt öde är helt värdelös så därför berättar jag den inte, huvudsaken är ju liksom att jag nu vet hur min framtid ser ut (H).

Kvällen har varit totalt awsuuuum :D En mysig hemmakväll hos Elin tillsammans med Nelly och Elsa. Jag utger även vuxenpoäng till oss då vi åt grönsaker som snacks.


/asiaten


(har man inget att göra så har man inget att göra ;))


Kommentarer
Postat av: Felicia

tummen upp där therese ;) (Y)

2010-01-10 @ 15:47:58
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0