nyvaken!

Hahahaha, Klara, den där bilden är från den eftermiddagen vi var uppe på loftet hos Christiano och sjöng "Giftig" eller hur? Hahaha, och jag hade skulle på träning efteråt. Gud, det var en härlig dag, du.

Heter mobilen Rost? Vilket osmickrande namn, den är ju jättefin? Sen förstår jag inte riktigt din parentes om våran humor... jag talar ju iochförsig (sär skrivning eller ihopskrivning? klara :D:D::DD:D:) bara för mig själv, men jag har minsann då inte använt mig av det hedniska påfundet "ironi" eller "sarkasm" eller överhuvudtaget försökt vinkla min text så att den på något sätt skulle tillföra humor under min tid här på bloggen. VAD ÄR DET EGENTLIGEN DU TALAR OM?!?!?!

Och Theresan, jag förstår inte ditt inlägg typ alls? Vem är ditt öde? What. När jag läste typ dom första raderna trodde jag det var någon som ville mörda dig. Alltså att du var nära att bli mördad. Så blev lite rädd. Eheh..

För övrigt så är min laddare sönder. Men detta berättade jag för min käre bror, bara minuter innan jag begav mig till stationen för att ta tåget "hem", och han skickade med sig en av sina laddare. Lite konstigt att han har flera laddare egentligen, men ja :S.

Fullersta IF var ju också en mäkta skoj idé, vilka var det som var med där? Dudo (robin karl janos porkolabs namn på hogwarts, hihihihihihihihihihihihihihihihihihihi, rebellisk jag är som kallar honom för det trots att han inte gillaree hohohohohohohohohohohoho), Elsa? Vilka mer?! Skoj att jag skulle vara med också, så ofotbollig som jag är såattsäga?

Det här blev ju bara en massa svar på andra inlägg :s humhum... vad ska jag tillföra som är nytt dådå... Jag vaknade nyss. Och jag har letat igenom hela jäkla huset (lägenheten) efter min datakunskapsbok (skoj att författaren till boken och min lärare är väldigt noga med att en dator heter dator och inte data men att boken heter DATAkunskap. vadå informationskunskap, liksom?) men kan inte hitta den någonstans. Börjar få lite smått panik, men tuff som jag är tänker jag inte låta det röra mig i ryggen. Jag har helt enkelt kommit på en plan, jag ska skita i att göra provet på tisdag, då ena halvan av klassen, däribland jag, skulle göra provet, och helt enkelt låna någon som gör sitt prov på tisdagen så att jag är förberedd till på fredagen istället. Vad skulle jag göra utan min hjärna, va? Ojojoj.

såhär ser min hjärna då inte ut. hehehehe.

Nuni. Nu ere dags att avsluta det här inlägget. Shohej :D

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0