okay now it's on ... klara :@ / HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH REDS. ANM :d:d:d:d:d::dd: DIN JÄÄLA FILUR VA D:

För det första vill jag börja med att påpeka att jag skrev att jag och tjines tog avstånd för ditt skriveri, inte mot dig som person! Självklart vill jag gärna fortsätta vara vän med dig, Klara, även om det känns som omöjligt just nu.. du har sårat mig så enormt och jag vet inte längre vem jag kan lita på.
För det andra, Klara, så skrev du helt klart detta i ditt inlägg:



(nej, som alice säger, vi använder oss inte av strunt som ironi och sådant. vi har humor på högre nivå!)

Högre är en komparation av grunformen "hög", när jag satte citationstecken runt just ordet hög i mitt inlägg gjorde jag därför helt rätt. Då jag inte satte sofistikerad inom citationstecken innebar detta för den belästa läsaren (hehe) att sofistikerat var min egen tolkning av vad du menade. Jag har därför referat alldeles utmärkt bra.

För övrigt trodde jag att det var Therese som skrivit inlägget om hets mot folkgrupp. Det förvånade mig att Thessie skulle ha skrivit texten. Här är mina 3 anledningar till detta:

  • Sen när har Kinesen så bra minne att hon minns att vi skrev att vi ogillade hets mot folkgrupp i vår presentationsgrej
  • Sen när har Kinesen gått och skaffat sig humor (förlåt, menar självklart att hon förlorat den. typ)
  • Sen när har Kinesen ... ähdu vi kör på minnet igen va?
(Therese jag skojar självklart både om minnet och om din humor, men det var bara inte en text du skulle skrivit, men det kändes osannolikt att Klarisso (den bloggaren som bloggar minst, inte sämst, vi är alla lika bra, bara minst) skulle skrivit tre inlägg i rad)

För övrigt (sär skrivning), Klara, så heter flyers på svenska flygblad alternativt pamfletter. Och smajl hade jag gärna velat ändra om till smil (smiiiiiiiil). En finlandssvensk är dessutom en människa boendes i Finland med den skillnaden att svenska är dess modersmål. En finne är en finsk människa  med finska som modersmål. Finländare är ett samlingsnamn för dessa två, inklusive människor boendes i Finland med andra språk som modersmål (ingen hets mot folkgrupp här inte). Då jag visserligen har svenska som mdoersmål, det är inte min moders mål, men det är ju trots det mitt modersmål, så tänkte du ju rätt. Men någonstans blev det ändå fel. Finnen känns lättare. Trots det lilla misstaget så vill jag bara säga all heder till dig (credit, cred, finns inget bra svenskt ord. buhu) för att du försökte. Bra.

Kan du inte fixa kategorier till mig o Thessen också, snälla lilla du? ;)


Nu trodde ni allt att jag hade tömt mig själv på intressanta saker att säga? Icke sa nicke, jag har ju fortfarande inte berättat något om min egen dag!! För att inte säga vecka, månad eller liv!!!!!
Igår beställde jag piercings för över 700 spänn (inte bara till mig själv dårå, utan till 5 andra också) och idag köpte jag ett tufft nagellack samt pärlor till armband som ni kommer att få se bild på imorgon! :D

Det var nog det jag hade att säga. Samt att Klara, återigen, fanken vad skoj med reds. anm. :D:D:D
Kan du inte länka till oss från din blogg också snäääääälla! :D
Sen får vi se till att göra färdigt vår bloggdesign och sen ska jag börja bomba andra bloggar med reklam för våran blogg så att vi snart är på god väg to WORLD DOMINATION! (säg det med en såndär mörk reklamröst, låter skittufft)

püsz och kräm! :D

judas (coming to a computer near you "in her own category") (sämpig engelska men vad gör man när ens hjärna låst in sig på toaletten och vägrar komma ut?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0