palla rubrik

Men asså Theresan, vadå? Jag fattar inte. Ni gick med siktet inställt på Huddinge centrum och sen vidare mot Fullersta, right? Och ni gick förbi paradisgaraget, antar att det är samma sak som liksom insvängen till Sjödalsgymnasiet/mittemot Shell eller vad det nu är för en bensinmack? Vände ni helt plötsligt håll och gick tillbaka hem? Eftersom att Linus (om du syftar på killen med konstigt son-namn? :P) bor innan det övergångsstället? Du gör mig förvirrar.

SNYGG LAMPSKÄRM (Y)

Jakten på den borttappade datakunskapsboken är avslutad, det visade sig att Tove, den jäkeln, hade haft boken i sitt skåp hela tiden. Jäkla dålig stil må jag säga, va. Venus är hemma från Iran nu, hoho, det var trevligt att träffa den jäkeln igen. Hon har en tendens att byta ämne hela tiden utan att själv märka hur konstigt det låter. Återkommer med exempel. Engelskaläraren var även hon tillbaka från en resa till Afrika (hon var inte mer precis om vart hon skulle, nej). För att återgå till Venus hade hon varit med i demonstrationerna och blivit slagen av poliser så att hon har ett "SÅHÄÄÄR" stort blåmärke på gumpen. Tror jag, jag lyssnade med halva örat, såattsäga.

Kommentar av Venus idag:

Venus typ spankar mig på röven och jag typ "fnissar generat" och säger uuuhe, äckligt.
Venus: Va? Vadå?
Jag: Du tog mig ju på röven, heheehehehhe.
Venus: Men vadå, de va ju inte som att jag tog inuti :S

judas

la nu märke till att ni va på väg hem från elin. inte på väg till. my bad. sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0