peddoskratt

Idag lärde Louise mig ett knep på hur man startar bråk inom ens egen umgängeskrets.
Det är så enkelt som att man skriver en lapp. Så här såg hennes exempel ut:

"Hej Louise! Visst är Alice en jävla hora?! //Challe
Nej, hon är ju skitcool! //Louise"

Hon ska sedan råka kasta lappen åt mitt håll istället för dit den egentligen skulle, jag kommer då bli nyfiken och läsa på lappen och till min fasa (förfasa? vad heter det egentligen?) upptäcka att Charlotte kallat mig för hora! Genom att göra det här har Louise, för det första, fått mig att bli sur på Charlotte, för det andra har hon höjt sin egen status genom att säga att jag är skitcool!
Louise skrev sedan en till lapp som hon tänkte ge till matteläraren. Där skrev hon "Hej Martin! Snälla ge mig IG så att jag kan fortsätta med mina pokémon uppgraderingar! /Challe". Helt osammanhängande, ja.

När jag och Alinia ska hem från skolan stannar vi alltid i typ tio minuter vid Alinias skåp där hon ska stå och dividera med sig själv om vad det är för läxor vi egentligen har. Hon frågar mig då alltid "har vi några läxor tills imorgon?". Jag svarar då "jaaa.. vi har typ prov i Aliniakunskap". Skämtet blir bara roligare för varje gång som går, enligt mig! Igår utvecklade jag skämtet med att säga "Vi ska typ skriva en uppsats om Aliniakunskap... ämnet ska vara "vart går gränsen för prostitution?"" ÄGDE JAG HENNE ELLER ÄGDE JAG HENNE? :D

Märker nu att inlägget endast handlade om anklagelser om att vara lösaktig. Ojdå. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Klara

lösaktiga skämt is the shit!!

och ja, jag kommenterar för att det ska se ut som om någon läsare faktiskt vill kommentera allt det smarta vi vill ha sagt :(

2010-01-28 @ 18:46:54
Postat av: Anonym

ÅH klara, härligt. Då kommenterar jag också så att det ser ut som om ännu fler kommenterar. vart fasen har theresz tagit vägen? :(

2010-01-28 @ 20:15:32
Postat av: Hanna

Alice, det här är klippet med dom smarta amerikanerna.



http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE

2010-01-29 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0