roobrick

KLARA! :D det blir svårt att ta reda på om det stämmer... tror jag?
Duktig du är som hjälper tanter, jag är den där personen som kollar och tycker synd men inte riktigt vågar gå fram och hjälpa till... Härligt att du har högre moral, du!

Imorgon, eller möjligtvis idag, beställer jag hem en plattång. Kan ni förstå att jag på riktigt gått i, snart, mer än ett halvår utan plattång? Att jag tvingats ha håret uppsatt varje dag i ett halvår? Att jag kan räkna antalet gånger jag haft håret utsläppt på fingrarna?! (eller hur uttrycket nu lyder) Härligt ska det bli, håhåjaja.

Det var det jag hade att säga, jag tänkte att jag skriver ett till inlägg eftersom Therese verkligen njuter av att visa sig på sin lata sida. Hon säger att hon inte riktigt har suget, att hon inte har någon inspiration för tillfället. Konstnärstrams säger jag. "Dä ä ba å åk" som killen som körde längdskidor och förmodligen hette Ingvar sa.

Därni. Där gick luften ur mig. Nu finns det fanimig inget mer att säga. Förutom att jag tycker om er alla! (höll på att skriva älskar, men tänkte, vafaaan alice det är för starkt ord. FÖR starkt, FÖR tidigt!"



hehehehehehhe, tuff kanin

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0