rubrik ärlikamed totalt värdelöööös

"Killen log på ett sätt som Therese förmodligen gillar." -Om killen log så som jag antar att han gjorde så har jag bara en fråga till Judaspudas; Är du kär? :D Det är nämligen svårt att hålla sig ifrån sådana känslor när någon ler som en prins!
Jag ska hålla min dags uppdatering nååågot kortare än föregående skrivare. Jag vaknade. Drack te. Gick och la mig. Vaknade. Duschade (läääänge och med mycket varmvatten!). Drog hem till Elsa :D Där skulle vi kolla på film, det gjorde vi inte. Istället var vi ett gäng på cirkus tio personer som chillade ass i hennes soffa och klappade hennes katter (a) - myspys.

Hejdåsvejdå - theresan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0