SHA!

Tjabba tjena!

Det här är tredje dagen i rad som jag äter klyftpotatis med bearnaisesås. Vilka är oddsen? Ganska stora skulle jag tro, med tanke på att det är gott. För er som inte visste (alla, det här är ju inte en sån sak som man pratar om 24 liksom) så är jag en sådan där människa som fastnar för en viss maträtt och äter den konstant (inte som att jag går runt 24 timmar i streck och knaprar utan typ att det är det enda jag vill äta). Till slut blir maträtten istället vidrig och jag vill inte äta en på flera år. Nästan. Förrförra sommaren åt jag skivade tomater med olivolja, balsamvinäger och salt och peppar till frukost, lunch och middag. Nästan, åt ju ingen frukost eftersom det var sommarlov, men ändå. Sen var det en massa annat, bl.a. pajdeg. Bara degen, tog bort allt annat... Nu senast är det då klyftpotatis med bearnaisesås. Känns som att det började nyttigt och nu bara blivit sämre och sämre. Jaja.

Imorse åkte moderjord iväg till Finland för att... prata finska (?). Hon kommer hem på fredag och det var allt jag hade att säga om det.

För övrigt!
Jag visste liksom att jag var en modeguru för väldigtväldigt många, men att självaste Kenza skulle börja sno mina kläder, det hade jag aldrig trott!! Pallar dock inte länka. Men hon har min tröja. Allt jag kan säga är att nu är det på (now it's on), vill hon ha bråk så ska hon få! Bloggfight it is liksom. jajajaj.
"Tell your boyfriend if he says hes got beef,
That I'm a vegetarian and I ain't fucking scared of him." liksom.

Tjarå! (jag förstår inget på kemin. halp mi pliiz.)

Kommentarer
Postat av: Klara

don't trust me!

(I'm I right?)(isåfall- svängig låt ;))

2010-01-27 @ 20:49:56
URL: http://passazlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0