sista inlägget ikväll, jag lovar!

Jag och Alis får hålla ställningarna här när Theresa är borta och plaskar i poolen. (jag bara antar!)

Tack för kommentaren Matthias!! Den värmde mer än vad du kan tro. vi har det nämligen rätt glest på kommentarfronten här.

En sista kommentar till de kloka orden alis skrev, om theresas förkärlek för musiker. (fast vem har inte det? vad är det som gör att någon blir tusen gånger snyggare och bättre och så av att sätta sig med en gitarr eller genom att börja sjunga?)
JO! det kan jag nämligen berätta för er. Jag har jobbat ytterliggare en hellång kväll med just temat Kärlek. Låter det kul? det är det knappast. Nu ska jag ha mitt intellektuella samtal imorgon om just kärlek, som jag hade förra veckan också om som jag var så dålig på att jag behövde göra om som jag berättade om i fredags då jag mådde lite illa, och jag har spenderat kvällen med att hitta bevis.

Vilket fall som helst- förra lektionen nämnde min lärare just att man dras till att någon kan sjunga och spela musik, det var något genetiskt eller liknande. Crap, jag minns inte mer än så. Jag får ta och fråga honom imorgon!  (not.)

SUMMA SUMMARUM, iallafall: Therese är kanske inte helt tokig när hon faller huvudstupa framför alla gitarrspelande pojkar i landet. Hon kanske bara har lite dålig balans. Hon kanske också skulle behöva en halkmatta!

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0