Slappaste söndagen eveeeer

Det faktum att jag i all hast råkade skriva Ullevi istället för Ullared är ju nästan lite för pinsamt. Främst då jag till och med har varit inne i gamla Ullevi och liknande. Jag ändrar dock inte det misstaget, för att världen ska kunna se att även solen har sina fläckar (aa)
Eller snarare, det uttrycket jag gillar bäst. (det värmde verkligen om hjärtat när robin sa detta:)
"Även den sämste kan göra fel!"

EN PÅMINNELSE!
Ni har 24 timmar (+- ett par timmar,) på er att rösta i vår fenomenala frågeställning till höger. Det är bara DU som kan se till att ditt favoritförslag vinner, haha. ;)

Idag är en sådan här slappa framför tv:n med filt och värmande brasa dag. Mums!
Och Alice förresten- läckert med ögonen! Det såg verkligen annorlunda ut. Snygga armband också, ;)

Jag har inget mer intressant att säga. Alls.
Förutom att jag har idag börjat lyssna på John Mayer mer, för min plan är att börja lyssna mer på de här artisterna alla snackar om. Han gör väldigt lugn och skön musik! är min åsikt hittintils :D

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0