smarrrrigt värre

(Sv Alice: Jag säger nu detta tydligt så att vi sedan han droppa det  ;) - jag och Elsa var på väg HEM från Elin.)

Dagens hyllning går till... Espresso House´s Chai Latte! Den är så omegavärd att det är galet. Jag, Ramtin och Max kilade idag in till storstaden Stockholm för att köpa denna omtalade dryck. Själv har jag smakat Chai Latte på ganska många andra fik men jag måste -med hela mitt hjärta- säga att denna slår alla med hästlängder, sicken gudagåva. Jag kan (om ni inte redan förstått det) starkt rekommendera att ni provar den!

Vår nya svenskalärare (precis som för Judas så är detta våran fjärde inom åk 1) verkar BRA :)

passar över och tar rast - theresaann





Kommentarer
Postat av: Felicia

JA den äääger :D ja ni hade iaf kul idag :P själv fick man sitta i en stinkande kemisal :P

2010-01-11 @ 19:17:10
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: juice

gilla gilla gilla!! :D

2010-01-11 @ 22:55:54
Postat av: Max

Ääääsch jag som tänkte att jag skulle få lite cred. Jag som visade vägen och allt ;(

2010-01-11 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0