Snögubben själv med inlindade revben

Herregud, här kommer snön. Snökaos kallar dom det till och med.
Det kommer inte att bli kul att ta sig till skolan imorgon!!! Not at all.

Idag fick Fredrik mig att tappa andan med en gest. Bokstavligt talat.
Nja, jag vill nog egentligen inte kalla det en gest, utan snarare ett mordförsök. Han har i efterhand kallat det en "jättekram"... försöka går väl allt!
Idrotten i EN1B går lite väl tufft till ibland ;) August linkade hem med en inlindad fot efter att ha kommit i närkamp med Nanna och jag slängdes oerhört vänskapligt ner på marken med en armbåge på det där stället i magen/revbenen där det är så skönt att få en smäll.
Men värt det var det när de gula laget (mitt och nannas bland anant) utropades till vinnare! Hurra!!

Vilket fall som helst använder jag min idrottsskada nu till en anledning varför jag inte ska skriva på presentationen jag ska hålla imorgon, utan bara sitta och kolla på youtube klipp med en varm kopp choklad. Mums!

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0