TIMRAN (aaa) pusspådej

tja tja babyblogg :D Fytusan vad jag just nu bara glassar i min systers rum och äter gamla, goda dock, pepparkoookies (H) oh btw, påtalom "(H)" så vill jag bara att alla ska ha exakt förståelse för vad som menas med dessa sammansatta tecknen. Säkerligen kan man tro att jag gör ett hjärta... alla har vi ju haft vår playahead-tid, men icke! (H) är nämligen en coolingsmiley - en sådan som uppstår på msn you know?
Idag har jag varit i skolan i åtta timmar. Ebba konstaterade att det faktiskt är längre tid än vad hon sov i natt. Jag tänkte efter och bestämde mig för att instämma. Jag fick ångest. 
Igår var jag på gymmet Ö-ouuuuff! Jeps, fett med ganster jag är (H) bänkade sissådär ett par hundra kilo...

OH! Jag måste skriva om när Ramtin offrade sin törstande kropp för min överlevnad. I fredags hade vi haft ett tungt idrottspass men i all min hast till luncen hann jag inte släcka törsten i omklädningsrummet. Väl i matsalen slukade jag mitt dryckeglas. Längtan efter något mer törstsläckande lockade och som en räddare i nöden kom Ramtin med två glas iskall mjölk. HAN GAV ENA TILL MIG!
det, mina vänner kallar jag äkta kärlek. Äkta vänskap. Äkta hjältemod.
Här är en bild på my hero <3333


(och bara så att alla vet (och för att Ramtin inte ska lacka ur totalt pga av bilden ovan) så talar jag nu om att mjölkmustaschen är fake. Likaså hela hans klädstil. Här är han nämligen utklädd till tönt (även fast kobonde är en förstatanke) på en friluftsdag i början av ettan)

puss och håångel / therese 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0