update

Jag är äntligen klar med historialäxan. Så oerhört frustrerande att sitta med flera sidor av jobbig text där man om och om och ooooom igen ska svara på frågorna "vad, var, vem, när, hur, varför". Frågorna passar ju fan inte in i sammanhanget överhuvudtaget. Typ massa krig och shit, och dom frågar "hur". Genom krig, duuh?

För övrigt var Henkepenke, historialäraren, hemma med sjukt barn idag. Så vi hade håltimme två dagar i rad. Vad fasen? Hur har det gått till. (ska även sno ditt "vafalls", klara, skitsnyggt :d)
Efter skolan dissade Alinia mig genom att vägra följa med mig till stan på vägen hem för att inhandla typ två grejer. Fett elakt. Blev lessen i ögat.

Och jesus, det var en fin tröja hon hade på sig du, hon har fin stil, too bad att hon snott allting från mig liksom. Ingen credd får man heller. Riktigt surt. Du har möjligtvis inte skolkatalogen från det året när jag hade planettröjan? :)

Palla skriva mer. Nä.



judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0