my name is X-baby, X-baby

Hel-vete vad glassigt inlägg jag inte kommer skriva ikväll. Sjuttsingen vad jag gjorde det igår Ö...  Är det någon som har läst det? Svar, nej. How come? jo, blogg(fan) gav mig galet med disszz när jag skulle publicera. Jag blev argh* och lessen i ögat och skrivlusten vandrade från fem till minus en ziljard på skalan :@ så jag struntade fullständigt i att skriva ett nytt.
 nu är det i och för sig rätt chillepill, långsint är jag ej :)

I det opublicerade inlägget talade jag bland annat om att Fille är söt :D (Felicia Fjälkeborn), och det inte bara för att hon tkr att jag är COOL. Även fast det är rätt smickrande det med ;)

Jag berättade även om en hemlig dröm som jag haft sedan jag insåg att det vore fett ballt att vara denna varelse. Vad? tänker ni då. En skalbagge, ett snöodjur, en påfågel?  neheni!, jag skulle nämligen kunna tänka mig att vara en sjöjungfru. Förstå vad hardcore att simma omkring halvnaken med ständigt böljande hår :D


kolla liksom, huuuuur blodigt som helst! Dock ska min fena vara lila-turkos
och jag ska ha orangeguldiga sjöstjärnor till överdel (aaa)


här har ni en låt som känns väldigt 'othereseig' .men jag tycker på något sätt att den är ganska så
mysig. Den har en viss gosfaktor över sig.

pössss på kinden, -theresan

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack :$ du är cooool :D OCH världsbääst!!! <3

2010-01-29 @ 17:50:45
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0