en total robindag. pusspådet

godkvällens , jag är kall, frussen, fryst som en iskub men anledningen till detta gör mina rödsprängda lår (ja, mina lår blir alltid jätteröda när det är kallt ute) totalt världsliga :) Jag har nämligen glassat med Grek. Vi hängde tvätt, tjockade oss på fik och hämtade hans bror. Det var aaaaasmys att träffa snubben, han är så jekla gos <3

Ikväll ska jag träffa Robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D



oho, lite såhär i efterhand tänkte jag bara komma med mina åsikter om musiker. Juddie och Klas, ni känner mig allt för väl :) Men visst hålls det med, en dude som kan musik blir femton gånger mer spännande och het än om han var omusikalisk?
Jag vet inte riktigt vad det är exakt som är så attraktivt,
förälskad blir jag i alla fall :*


här har vi en kille med SEXXIG röst (H)

/kärlek från thessiie^

Kommentarer
Postat av: Linusenya

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-02-22 @ 19:12:10
URL: http://linusenya.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0