det här är ett inlägg om ingenting så alla bloggälskare kan...

'Hola Lollipop!' inte bara är det en jäkligt häftig hälsningsfras utan även vår sista låt på Kert's första (och enda) skiva, coolio huh? Oh, och för er som inte vet det så är Kert mitt, Klabbes och Abbes band som vi hade i typ sjuan. Vi var ganska heta på den tiden kan jag minsann tala om ;) Innan Kert hade vi ett band som hette 'Robins plektrum' och dessförinnan hette bandet... kommer inte ens ihåg, någon blomma på engelska har jag för mig... då var det även två boys in the band. Tufft.

Åh, bara lite random. Min systeryster presenterade mig för denna omegamix med 25 låtar från året -09 och helt superärligt så är den faktiskt riktigt bra. Jag lägger upp den här och länkar även Ericas blogg bara för att göra allt rätt.
http://fightforme.blogg.se 
(hennes namn är inte "Fightforme" som någon senaste Transformersfilm utan "Fight for me" ,- genast lite mer deep, folk har faktiskt undrat tidigare d:)






kärlek i massor - theresan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0