varför måste man ha en rubrik för att få publicera ?!?!??! :@

Jaha. Eftersom Thessiie vägrar skriva ett jäla inlägg, så får väl jag ta och göra det..

Hej.

Idag spenderas dagen framför datan. (jaa, datan. inte datorn) Jag har nämligen prov i Excel på fredag och har inte börjat plugga. Och Excel är fasen inte det lättaste.

JAHA NI. Där tog min fantasi slut. Då kan väl inlägget betraktas som slut här då kanske.

judas

ps.. THERESE SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(


asså aa. har inga bilder på den här datan. heh. så jag guglade excel. hehe.

Kommentarer
Postat av: aileen

ps.. THERESE SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

Nej det gör hon inte alls ...ps.rolig bild :P

2010-01-07 @ 10:21:02
URL: http://mini2000.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0