17:26

Ännu ett inlägg där Alic-en bara meddelar att hon fortfarande lever...
Helgen spenderades in ze Österlen. Sydligaste Sverige. Var mestadels i havet. Badade typ 3 timmar i streck vid ett tillfälle. Vad ska man göra om man gillar vatten liksom. Har lyckats bli megabrun dessutom! (nåja, det känns så iallafall, när man ställer sig bredvid therese kommer man återigen känna sig som den blekfis man verkligen är. jag hatar att therese har så jäkla bra pigment. hatar det :@@@@)

Har idag inlett min andra arbetsvecka. Det gick helt okidoki, har mycket trevliga arbetskamrater.

Vill även tillägga att:

Gud Therese, jag har inget som helst jävla minne över att du brukade våffla ditt hår? :ooooooooooooo alltså verkligen nada. :S
Och även att jag älskade ditt hår när du färgade det mörkt. Minns när vi stod där vid skåpen i HGY och du kom inklampandes (skojade, du trippade så fint) i din gröna everestjacka (den korta gröna duvet, var det den du hade då?) och din blåa tröja (som jag tycker är så fin. eller var). Mycket fint var det. Du såg inte alls ut som en witch. Möjligtvis som en bitch. (fattar ni ordvitsen?!)

Färdigpratat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0