7/7 2010

Hej :D Härligt härligt att Klasse snart är fri från slaveri (eller ja, ett sk. självvalt slaveri) tycker jag :D Ja, vad fasiken pågår i mitt huvud en dag som denna? Inte mycket kan jag tala om. Jag finner det fel att använda hjärnan då jag egentligen inte behöver det: LOOOOV <3 Idag har jag legat ute i solen och lyssnat på brabra musik - underbart! Yesterdagen spenderades i en biosalong med Elsa och Nelly. Vi såg, gissa en gång? Justdet! Eclipse. Jag måste säga att jag är en aning besviken. Jag kände inte riktigt att det hände så förfärligt mycket. Det gamla vanliga: "Jag gör vad som helst för dig. Jag älskar dig. Du älskar mig fast du vill inte erkänna det (aa)(den frasen ska jag köra på nästa gång dude-n jag diggar inte gillar mig ;D)." Typ, skillnaden mellan den första och tredje filmen är att Edward nu fattar att Bella fattar att han egentligen inte är bra för henne...
Nej, nu ska jag inte vara världens största pessimist; skådespelarna var ju faktiskt snygga som vanligt ;))
Imorgon planerar jag att klippa mig, - jadå, till och med jag som försöker spara så mycket som möjligt på min hjärna tycker att lite planerande är bra (y). 
........
Duschen väntar

LATEEEER   


Kommentarer
Postat av: emma larsson

sv: det du det du det du det du det du det du!!!1!!

2010-07-07 @ 16:56:11
URL: http://emma.johnlarsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0