ännu en sommardag

Tjabba! Klockan är halv tre och jag har redan hunnit stiga upp (a), äta frukost, klippa håret, handla, äta lunch och geggat i färg i håret. Yesbox, nu är det hårfärgning som är på G igen (H). Det blir det "vanliga" ,- mörkt med ljusa slingor. Hoppas det blir åååsum :D
Igårkväll cyklade jag och Elsa till Gömmarn och badade i endast trosor. Mycket mycket nice var det, en sådan befriande känsla kan jag tala om för er som inte badat topless ;D. Efter badet och en jekla massa girltalk åkte vi till Källbrinks ip där vi hälsade på min syster och hennes polare som satt och spanade på pojkar. Sedan gick vi och satte oss hos Jonas, Wille och deras två tjejkompisar. Vi spelade fotboll, kastade frisbee och spottade vatten :D

Jag är jättedålig på att lägga ut bilder.

Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0