en torsdag

Tjatjabloggen!

assnygga köp Therese, men du förstör lite min nästa mening- jag hade tänkt fråga ifall du ville åka och shoppa med mig idag (aa) men du behöver kanske inte mer? Music is my boyfriend var en astuuuuuufff tröja, jag tycker aldrig att du ska ta av dig den! :D

Under förmiddagen har jag sett klart en film, sedan bakat en dubbelsats av chokladmuffins och även chokladbrownies med mix ifrån the states. Utöver det har jag lagat god mat, och klockan är bara halv två. Jag känner att jag uttnyttjar tiden väl! (aa) Muffinsen och liknande blev mycket delicious, och folk får gärna komma hit och smaka.

Igår var jag ute och schtekte hela dagen på Dalarö. Som Therese sa om tiemo, så hade jag inte träffat mina vänner på över en månad när 75 % av dom hade varit i Usa- de stackarna!! De har nog saknat Sverige otroligt mycket :)))) Dock var det varmare här än där, och det kändes ju bra! Nej, otroligt kul var det att träffa dom, man blev ju helt varm i hjärtat. Ni kan få en bild eller två sedan.

pusspuss
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0