ett sista hej från Klara innan hon försvinner från jordens yta

Man skulle tro att Klara är ute och campar, men så är faktiskt inte fallet. Däremot är hon ute och campar om cirkus 17 timmar! Klara röstar däremot:JA! Tûfft ju, precis som du är kära Alice :)))) Go for it!

Själv måste man ta och klippa min ena sida av hår, då det börjar bli lite långt redan nu. :O Men det kanske bara blir bättre, då det är väldigt få som ens har märkt att det är kort på den sidan. När det blir lite längre kanske man märker det. Logiken i detta? Bortglömt.

I fredag så plaskade jag i poolen med Jenny och cyklade i värmen. Helgen har jag spenderat hos vår ende läsare Hedvig i Norrtälje, en läsarträff så att säga. Höhö. Helgen kan stavas på detta vis - a-w-e-s-o-m-e-n-e-s-s om man tycker att den vanliga stavningen med h-e-l-g-e-n känns lite tråkig! :)))))) Vi planerade framtida äventyr nästa sommar, vi glassade på café, vi tittade på gamla bilar och hon lärde mig allt hon kunde (jag kan nu identifera bland annat en cadillac 59') och vi reste genom Europa och Galaxen med hjälp av bilder från hennes semester och en film med Vintergatan som hon spelade in i nian. Mucho roligt!


denna bild visar oss på ett utomordentligt sätt tkr jag. Båten på väg från gotland våren 2008, helt slut var man må jag säga. Men vi kunde vara snygga iallafall! :OOOOO jag vet inte om denna bild någonsin var för att visas för världen, men å andra sidan är ju H vår enda läsare.

Nej nu hörrni, nu ska ni få slippa mig på riktigt i cirkus en månad, i stora drag så att säga, vilket blir bra dessutom då jag verkligen inte har något att säga. Skåneland börjar vi med, för att sedan scouta mig lite med de härligaste människorna för att lite senare chilla aset av mig på mitt landställe. Men det blir lite sthlm tid däremellan. Nu bör jag avsluta detta innan alla somnar.


Kommentarer
Postat av: The one and only

Wow - jag har aldrig varit på läsarträff förut! Klara, TACK för en u-n-d-e-r-b-a-r helg och för att du sådde fröet till historiens bästa tågluffning. Jag tvekar inte en sekund på att det kommer bli så.

Tills scoutlägret hoppas jag att du har det kanon - så ses vi igen om några veckor (vi blir bättre och bättre på det här med att se med korta mellanrum!). Bilden är grym och jag instämmer totalt med att den beskriver oss - klockrent är ett ord som gärna (och borde) använd(a)s i det här sammanhanget.



Trots att jag inte har någon talan vill även jag påpeka att frisyren "Judas" lade upp är skitball! För övrigt kom jag just på varför Judas kallas Judas. Ni är bra på smeknamn ni!

2010-07-20 @ 20:44:49
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0