godmorgon

He-e-e-j! Trött, sliten, förkyld (alternativt attackerad av pollen). Dessa verb beskriver ganska exakt vad jag är - underbart! Hur som haver, gårdagen spenderades till att börja med hemma hos Jeff - vid hans pool på en stekhet veranda. På kvällen for familjen till Lindahls. Vi käkade gott och hade det allmänt trevligt. Dock har jag nog aldrig någonsin varit så dåligt sällskap. Min trötthet förstörde mig...
Vad har jag mer att berätta? .... Mjo, vi har köpt en ny bil. Eller, vi har typ köpt en ny bil. Idag ska vi göra det. Den är svart. Det är en Volvo(...). Det är allt jag vet. Det enda jag bryr mig om är att "musikanläggningen" (kan man säga att en bil har en musikanläggning? Högtalarna och sånt i alla fall...) är superduper. En bil med kasst ljud kan ju bara åka av vägen, so to speak.
Kanske är det nu dags att göra sig respektabel - hoppa ur min solkiga tshirt och typ... jag venne... duscha.
SENARE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0