hår

Åh flickorflickor. Jag kommer upp på fredag. När kan vi träffas, när kan vi träffas? Jag längtar så efter er små. (ordvits)
Idag inleddes sista arbetsveckan. Fysjutton så tråkigt. Ingen rolig kvar nu så jag gick runt själv heeeela dagen och rev upp massa hud på händerna. Gör så jääkla ont :o

Jahaja.

Apropå min ordvits i fredags då! Det var ju nämligen så att Hannisen och Tovisen kom hem till mig och så försökte vi åka skateboard! Vågar ju påstå att mina planer på att bli skateboardproffs är skrotade från och med nu. Rullskridskor gick däremot bättre!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jättemånga utropstecken för att jag är trött så in i sjutton.

På lördagen åkte jag och min mor återigen till havet. Har man liksom varit instängd i en ICA-affär hela veckan så vill man ut till havet på något sätt! Det var även en stor jäkla loppis på gång där nere och man va väl liksom lite sugen. Tyvärr blev det ju skit eftersom det var dåligt väder hela helgen och loppisen sög. SÖÖÖÖG.

Inga läsare kvar nu för dom dog av uttråkelse.

Jag ska göra som den här randomtjejenfråninternet har gjort på ena sidan. Ja eller nej? Frågan riktar sig till Therese och även Klara om hon ser det, vet inte om du är hemma eller campar? :o


Ni har tills onsdag kväll att rösta ja/nej. Therese och Klara alltså. Andra har ingen talan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0