jag ljuger inte!

Hejhejhej! Jag börjar med att säga, innan jag glömmer det, jag är fett fettigt med på en pannkakstävling jag med :D - inte för att det kommer bli mycket av tävling men... (aaaa)
Just i detta ögonblick sitter jag och väntar på Nicke-las (jepp, den gamle Lindgrenen är back in our lives!) som jag ska dra tillsammans med till Balingsta för att njuta av det finfina vädret som någon har bless-at oss med.
Igår var jag hemma hos en killpolare och på vägen hem, heheheheheh - förlåt, så har jag, Elsa och Axel lite väl hög fart på våra cyklar och vipstjollahopp så ligger Elsa på näsan. Skitskumt, läskigt, knasigt och allt därtill var det.
Här kommer föresten min "lögn" som Klasse varnade om för några inlägg sedan: (ord behövs inte, bilderna visar att hon KOMMER reagera om någon ropar kräftan :*)
PUSS PÅ DEJ ;D
nu ringde ponken, vi höres senare gullisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0