Klara checkar in

Jag vet inte var therese har fått de där bilderna ifrån. Vem som helst som kollar på min rygg kan nu förtiden helt klart se att det absolut inte var jag som brände mig!!! ;) :)))))))

För övrigt verkar alla vara besvikna på Eclipse. Jag kanske dömde den fel, då jag var i ett sådant twilightrus den kvällen plus så var man lite trött när det närmade sig slutet. Vilket fall som helst får jag väl lägga ett nytt omdöme, efter att jag har sett den med Alexpawlex ikväll- yessir, här ser man den två gånger på bio till och med!! Mycket mys så att säga.

Mycket mer har jag inte att tillägga. Imorse lekte jag Pocahontas, igår lekte jag städtant. Imorgon leker jag tokig. Om en vecka far jag till Norrtälje. Thumbs up!

Klara

Kommentarer
Postat av: Norrtälje

two thumps up

2010-07-15 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0