Nudlar och piroger

VARNING! (Detta inlägg är ett sådant dåligt som mina vänner skulle lägga i utkorgen men som jag publicerar...)

Dagens! Vaknade nyss igen. För dåligt väder för att dra till Sundby. Knäppt med regn efter all sol som förgyllt landet. Eller egentligen är det kanske inte så knäppt, - jäkligt normalt faktiskt. Vad jag ville få fram var att det nu efter allt fint väder är ovanligt att se regn. Typ.
Dagens bästa (veckans bästa/livets bästa): För att göra inlägget mer personligt än vad de flesta kanske vill, hehe, så kan jag nu tala om att "min kvinnovecka är oveeer!". (För personligt? Neeeeee (aaa)) Ni som spenderat tid med mig på senaste tiden vet att jag längtat och suktat efter detta ögonblick. WUNDERRRRFUL! :D:D Nu är det slut på att ständigt känna sig ofräsch. För visst tjejor, det är något som får en att känna sig riktigt äcklig under perioden? :O d: (vilket i och för sig inte alls heller är underligt xD).
Som avslutning på denna värdelösa text ska jag berätta att vad jag livnärt mig på idag, och även igår, är piroger. Sjukt gott och snabblagat. Födan ska jag sätta upp på min lista över mat som jag kommer missbruka då jag flyttat hemifrån. Vad som mer finns där är nudlar och... ja det var fanken det enda :S. Nudlar och piroger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0