otroligtotroligt seg Klara

Det är fint att vi som bloggsystrar oroar oss för de andras tidsvanor! :)))

Själv är jag lite ledsen över att jag knappt kommer att träffa min bloggsyster Alice denna sommar, vilket alltid har varit en självklarhet för mig under somrarna. :(

Jag är dessutom lite ledsen över att jag är i Stockholm när jag mycket hellre skulle vilja vara kvar i Göteborg. Det var underbara dagar!!

Nu är jag är så otroligt seg i hela kroppen och orkar mest inte göra någonting. Jag tror att det är allergin blandat med min medicin som spökar. Men det är väl okej, jag kan bara lägga mig i min säng och fortsätta läsa En geishas memoarer. :)))

Som sista punkt önskar jag att vi helt plötsligt börjar tjäna jättemycket pengar på bloggen så att jag slipper gå till jobbet ikväll.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0