sha

Nämen guuu' va elakt. Gå på Skansen när Allisen inte är med, va. BUhuhuhuhu. Och se självaste Salem till råga på allt, va. Han som är så tuff.

Jag skolkade jobbet idag. Jäkligt korkat eftersom jag iochmed det kommer tjäna 400 kronor mindre. Men vadtusan. Jag gick nämligen upp vid den vanliga tiden, 0530, åt min frukost och stod och kollade mig själv i spegelbilden när jag borstade tänderna och insåg att "fanimej. det här gör jag inte". Att jag mådde så illa så att det kändes som att jag skulle spy kan även haft lite med det hela att göra. Jag gick sedan fram och tillbaka i tio minuter och undrade för mig själv om jag höll på att göra rätt beslut. Till sist blev jag för trött för att tänka och gick istället och lade mig.
Ångrar mig lite nu att jag inte ryckte upp mig och cyklade den där milen (!) till jobbet ändå. Men vafan, det har ju varit jäkla skönt att bara sova hela dagen.

Jag har bokat klipptid nästa torsdag. Klockan 1515. Jag slutar jobba klockan 1600. Tänker mig att jag skippar lunchen. Hoppas att det går bra det.

POPAGANDA MINA VÄNNER, VAD SÄGER VI?! LÅTOM OSS KÖPA BILJETTER, SNARAST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0