Tiden går snabbt när man har roligt

Jag tycker att detta var en mycket bra lista gjord av Lice. Jag får alltid nästan lite lite lite panik när jag ser den där skrämmande nedräkningen, när vi började med bloggen hade vi ju cirka 1100 dagar på oss tror jag! Dessa mål är även överkomliga, då jag röstar på att passazlatan ska ha en pannkakstävling redan nu i sommar! Pissa i kors kan vi öva oss på efter maten. Studenten får komma tids nog, men vi hinner med det med! Men tyvärr, som Alice så klokt sa- hennes bror får det svårare.

Vad gör vi egentligen när vi inte är här inne på bloggen?
Jag spenderar dagarna med att;
äta god mat
träffa goda människor
jobba och hänga med jobbpolare
chillerilla
umgås med la familia
planera resten av sommaren
saknar lite folk med en del av mitt hjärta

Främst har det blivit mycket jobb, men på onsdag är det slut, foreeeever! Jag tänker aldrig mer nämna ordet polisnyckelbricka (aa)

Och så håller jag på att lägga om hela min semestrande i försök att hinna träffa alla små trevliga varelser på denna jord, bland annat Alice. Jag ska se, kanske det funkar! :)))

nu bjuder jag även på lite bilder från den senaste veckan;





lite Göteborg i bilder. Twiligt movie night (jaa, vi är töntar :D), häng vid stranden, häng med liten hund, häng  i göteborgs stad och fika lite vid gräset. Awesomeness.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0