Idag var jag med Tiemo. Vi köpte inte tamponger.

Hej på dig :D Fysjutton vad hot det är ute :O och inne :OOO! Det är liksom inte så att man har lökringar, hela kroppen är istället glansig/skinande av härligt svett. Superfräscht känns det att vandra gatorna fram som en fuktig klump.
Idag väcktes jag av min moder vid halv två. Jag kände mig då väldigt icke-utvilad och svor över att behöva stiga upp. I och för sig är det i stort sett omöjligt att somna om i mitt rum då det de senaste dagarna har varit åttahundra grader där inne - konstant!, så upp gick jag.

(Nu drack jag upp min saft.)(-Direkt fakta från och om mig själv.)
Min dag fortsätter: Efter att jag legat halvdöd på soffan en tid drog Erica med mig ut på tomten, och där var den! Min räddare i nöden - vattenspridaren. Mogna ungdomar springer genom vattenspridarens strålar. Om och om igen. Visste du det? :D Så, jag och Erica ville inte vara sämre än de mogna och började kuta. Kul och skönt var det.
Senare gick jag till centrom (jag säger centrOm inte centrUm av någon konstig anledning...) och träffade Tiemo. Det var underunderunderbart!!!!!!! :D Jag har verkligen saknat honom. Och då sanningen ska fram (det ska den alltid) så har jag aldrig varit ifrån honom så länge som jag varit de senaste veckorna räknat från att vi träffades första gången förra sommaren :O Galet!
(Jag måste hämta mer dricka!!!!)
Jo du Alice, våfflat hade jag ett tag. Jag vet inte hur jag tänkte...
Oh, härligt att höra att inte alla tyckte jag såg ut som en häxa i svart hår. Jag kan dock inte riktigt hålla med dig men den blåa tröjan... Den var fan fin. Den är borta :((((((
nåväl. puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0