Klara langar urtrist inlägg

Man vet att något står riktigt fel till när det är Therese som leder uppdateringen på denna blogg ;) Vilken mycket smickrande bild på dig och Elsa! :D

Vad har Klara gjort på senaste tiden? Hon har diskuterat vampyrkroppar och tonårsgraviditeter med Alexandra , letat efter intellektuella böcker med Ellen, kollat på rolig film med föregående tjej och en sovande Robin för att sedan göra lite kullerbyttor i natten, lagat vegetarisk mat och nu det senaste dygnet, haft lite utländskt besök. Min syster Lindas praktikpolare från N.Y, Lisa och Shilpa, är på besök i Stockholm. Vi hängde och chillade i stan med glass igår i värmen och dog lite smått så att säga. Slutsatsen är att jag har haft det mycket trevligt! :))))))

och upptäckt att engelskan behöver slipas på en del innan hösten kommer. Hugh, en månad helt svensktalande har gjort så att året på kungsholmen i stora drag har försvunnit- dvs att jag pratar nog bättre franska än anglais förtillfället (aa)

Det stora bildprojektet jag arbetar på har flyttats fram till lite obestämd tid. Dock så kan ni väl få en bild till;

länge sedan man såg skymten av denna pys;


(detta inlägg fann jag som ett utkast, jag lägger ut det nu oavsett om Klasse vill det eller ej :D /theresan)

Kommentarer
Postat av: klasson

HAHA vad rolig du är therese, här kastar man ut utkast inlägg helt enkelt! titeln visade nog varför jag aldrig publicerade- urtrist inlägg (aa) <33

2010-07-15 @ 15:37:18
URL: http://passazlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0