tjabbatjabba

Tankar en onsdagsmorgon;

- grattis Nawar och Jenny för ännu en månad tillsammans!! :) (och grattis olivia plus anonym pojkvän som firar ett år!)

- Det känns nästan lite sentimentalt att tänka sig att det är sista dagen på jobbet idag. Jag kommer nästan sakna lite att ringa och snacka med folk från hela Sverige, prata med riktigt sura och dryga människor men även riktigt skojiga där man sitter och skrattar aset av sig hela samtalen igenom. Sakna att lämna jobbet tillsammans med alla trevliga typer och bara vara så jeklans glad att man inte nollade ännu en dag. Sakna att gå ut under lunchrasten och äta god lunch i stekande sol och klaga över att vi jobbar och inte är ute och chillar. Sitta i det enorma rökmolnet då nästan alla röker förutom jag.

heheheh nästan så jag gick på det där själv. Nej, jag kommer inte sakna det så mycket! ;)

- Jag planerar som en tuffing. Med kalendern i knät så planerar jag så trevliga dagar under sommaren att jag knappt kan tro att det är sant (aa) Nejmen ärligt, planering is the shiet! Alla andra gillar det spontana med sommarlov- jag med i för sig, men vad är det roliga med att vara spontan om det bara visar sig att man inte hinner umgås med sina favoritmänniskor för att de råkar vara borta då?

- Att vissa människor är så otroligt bra och mysiga och så.

pusselipuss denna 7 juli!

(vi vill för övrigt veta lite vad som pågår i Theresas och Alices hjärna denna förmiddag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0