Jag har inget liv.

Hej alla trogna läsare. Jag har skaffat mig ett icke-liv, så för andra gången idag sätter jag mig och write-ar lite här på fotbollsbloggen nummer ett.

Jag tänkte mig ett inlägg om mitt hår genom tiderna, vad sägs om det va?
Hehe, en period i sexan då jag ständigt våfflade håret... underbart!
Bortse peddoblicken - den är bara läskig. Håret är... ljust.
Långt kolsvart hår. Min syster precis efter färgning:
"Kan jag låna ditt hår till halloween?" Jag ville inte till skolan dagen efter....
Även här kan vi bortse från den skumma posen.
Håret: typ... askblont med mörk utväxt (H)
Typ, ginger... matchat med tapeten bakom har jag i alla fall :D
RÖTTTTTTT
Långt, ljust överhår, mörkt underhår.
Kort (gråter en skvätt för den jobbiga perioden!) och helt min egna färg. Tufft!
Jag har inget liv. Jag har inget liv. Jag har inget liv. Jag har inte liv. Jag har inget liv. Jag har inget liv. Jag har inget liv.
Så säg? Detta var väl spännande vänner? :)))
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0