(åh jag hatar att komma på en rubrik...)

Leeeeker livet eller vad? JAJÖSSES vad det leker, som ett litet barn :D Man skulle nämligen, utan att ljuga, kunna säga att mitt sommarlov i princip redan har börjat då jag är ledig imorgon, på fredag (lördag, söndag) och på måndag. En snabb liten samling på tisdagen och på onsdagen firar vi på riktigt vår utgång av årskurs etttttttt :D
Idag har vädret varit finfint. Så fint att jag bränt mig i ansiktet. Det svider men på något sätt känner jag ändå att jag är helt villig att offra mitt face för solsken.
Jag funderar på att äta glass...
...funderat klart, hejdå bloggen - hej glassssss i stora lass
- thessipessiie

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

glass

2010-06-03 @ 20:06:35
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0