blablabla onödigt dravel (nice word)

Jag vaknade klockan halv elva idag och insåg att jag måste stängt av klockan när den ringde imorse. Kände att fan, det är försent för att gå till skolan idag, jag skiter i det. Har därför spenderat min dag hemma lyssnandes till regnet som på riktigt har hållt på HELA DAGEN. Imorgon tar treorna studenten och folk gör omprov, vi andra är därför lediga. ÅSUM. Jag tror att jag ska åka och leta efter skolavslutningskläder. Toppenloppen.
Mitt internet har bajsat på sig. Det går bara att gå in på vissa sidor.
Hotmail går tillexempel inte alls, vilket är bajs eftersom jag måste komma åt min mejl. Ska prova på en annan dator.

Jag måste även ringa min handledare till sommarjobbet och bestämma arbetstider osv, men jag våååågar inte! Skitläskigt! Jag kommer skjuta upp på det här tills... ja tills forever.
Nämen imorgon ringer jag.
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0