buhu ledsen alice

Idag är jag ledig. Inte skolk-ledig, utan ledig-ledig. Jag tycker mer om skolk-ledig. Vet inte varför, men man känner sig lite busigare.
Jag har dammsugit (dammsugat?) upp 150 miljoner dammtussar och slängt massa onödigt papper.
Nu ska jag skriva ner lite bakgrund till Israel-Palestinakonfliktengrejset eftersom vi ska snacka om Ship to Gaza imorgon när vi ska presentera en nyhet. Med tanke på att mitt internet bara vill öppna upp 50% av de sidor jag vill åt så kommer det här förmodligen gå käpprätt åt helskotta. Hehe, fint ord.

Varför i hela jävla helvetet funkar det inte att gå in på hotmail? Jag måste ju liksom verkliiiiiiigenverkliiiiiigen in där? Varför funkar facebook men inte typ... amen hotmail. Det är hotmail och alla viktiga jävla grejer, typ wikipedia, som inte funkar. VARFÖR, GUD? Varför?!

Kan inte ni kolla om det ufnkar för eeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :(((((((((((((((((((((((((((((((

ÅH! Jajajaja, juste. För att göra dagen ännu hemskare så måste jag ringa min handledare på mitt sommarjobb för att bestämma arbetstider. Han heter Anders och är därmed man. Han är även vuxen. Kan det här bli ännu värre?! Jag tror inte det :((((( (vet inte varför det är så läskigt att han är man, men det blir fanimig värre)


MMMM, OCH NU NÄR JAG PROVARATT LOGGA IN PÅ MSN SÅ FUNKAR INTE DET HELLER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0