dejiåanfjeniem

Min kropp/hjärna/någonting har heeelt ställt in sig på att det är sommarlov. Det innebär att jag inte vaknar när jag bör vakna... I måndags vaknade jag klockan elva när jag började klockan åtta och idag vaknade jag åtta när jag började kvart över. Enda anledningen till att jag överhuvudtaget vaknade var för att Alinia smsade och bad mig säga till läraren att hon skulle bli försenad, annars hade jag nog fortsatt sova till klockan tolv eller liknande tider.
Hursomhelst så begav jag mig någon timme senare till skolan där jag chillipillade med Tove och sen gick till samhällslektionen där vi fick juice och frukt (FRUKTSTUUUUND). Vi redovisade även vår nyhet, Ship to Gaza. Det gick väl lite sisådär med tanke på att två medlemmar saknades - Venus sket helt enkelt i att komma och har inte svarat på sms hela dagen, osäkert om hon lever eller inte (uppdaterar vid ny information) och Idil antog vi helt enkelt att hon inte tänkte göra det så vi hade liksom inte ens ställt in oss på det (snällt det låter :S)

När skolan sedan slutade, vid den outhärdliga tiden 1200 (sjuuuukt lång skoldag :((() åkte jag och Tove till Nova (köpcenter). Syftet var att inhandla någon sorts skolavslutningsdress. Det gick väl sisådär (läs: uruselt) men jag gick av andra anledningar därifrån 500 spänn fattigare. Älskar rea! För dessa fem hundringar (heheh, femhundring, fem hundringar. fattar ni) har jag nämligen fått hem tre tröjor och en bikini. Det är ju ändå helt okidoki.

Nu är jag trött i benen (vi gick runt därinne från kl 12 till klockan 16) och vill sova.
Imorgon har jag två lektioner och dagen efter det slutar jag.

Och alltså va? Jag trodde ju att det var Klara som slutade först av oss tre? Hon sa ju "lite bättre, lite nånting"? Minns ni inte det? Vi sa ju det till Linda också? Klara den 9e, Therese den 10e och Alice den 11e?
Förvirrande :ooo

Underbart intressant inlägg och nu går jag och duschar.
Tjatja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0