:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Jag tror att anledningen till att grejer inte funkar och att internet är segt i allmänhet har något att göra med det faktum att vår hemtelefon (som typ... går över internet?) låter konstigt. Det enda man hör när man öppnar ljudet är typ pippipipippipipipip, fast inte pip utan tyhp hackigt. Lite sådär som det lät förr i tiden när man hade modem och försökte ringa när nån var ute på internet. Ni vet? Lite så fast hackigare och annorlunda. Så låter det, och man kan inte använda telefonerna på grund av det här, såklart. Dock så kan människor ringa, men vi kan liksom inte svara för det enda vi hör är modemsljudet.
Det glömde jag dock bort för någon dag sen. Jag låg och såg på någon läskig film när det ringer, jag svarar och det enda jag hör är modemsljudet. Detta fick mig att tro att jag skulle dö om sju dagar. Typ.
Konstigt.

Frågan är dock varför, om modemsljudet och problemet med internet hör ihop, varför har vi haft problem med modemsljudet i flera veckor men bara problem med internet sen igår?
Det jobbiga är också att modern är bortrest så hon kan inte råda bot på det hela. Jag är ju liksom helt körd på teknik, va.

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0