Ett inlägg som i stora drag kretsar kring Alice

Jag hade precis tänkt skriva ett inlägg där jag uppmanade Alice att blogga om sin resa- jag menar vem försöker hon lura, vi har ju sett på fejsbok att hon är hemma!! - så jag antar att hon tog ett steg i rätt riktning när hon sa att hon var hemma ialalfall. ;)
Dessutom drog hennes inlägg kommentarer, både lika oväntade ;)

Jag lever också. Bild på mitt hår kan väl få komma imorgon (aa) Det blev rätt najs faktiskt tycker jag, jag trivs. Det blev lite sidecut varning på det. Och Alice, bilderna på facebook skrek till mig :alice har jättesnyggt hår! Väldigt snyggt är det, du har väl också klippt dig?

Idag har jag både hunnit med att vakna upp hos en snäll blondis, baka cupcakes i många lass med en annan blondis och tjäna cash. Ibland utnyttjar man tiden bra.

GLAD NAMNSDAG ALICE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0