Fridens dag

Efter en kommentar från min favorituggla (det jobbigaste är att jag har, konstigt nog, en till uggla nuförtiden i mitt liv. hm. äh, Hedda slår ändå lätt allt!) så fick jag lust att skriva lite här igen. Bara för att inte vara så mainstream liksom. För om jag vore som alla andra, skulle jag välja att inte skriva här.

hostthereseochalicehost.

Vilket fall som helst, HEJ HEJ SOMMAR! De senaste dagarna har spenderats med ett leende på läpparna, otroligt mycket sömn, och med mysiga människor. En heldag med Jenny uppskattades enormt för att avslutas med lite mys med andra människor också, och gårdagen hanns det både med stekande med Therese i hennes trädgård, jobb, och för att avsluta, lite Salem al fakir och häng inne i stan med ännu ett gäng mysiga människor. Tänka sig. Är man inte lyckligt lottad som får ha det mysigt? ;)

Och, mitt jobb- Jag är så att säga Telefonförsäljare på Spärrservice. Utan att vara riktigt telefonförsäljare. Jag är utdelare av gratis polisnyckelbrickor, (man sätter dem på sina nycklar och ifall man tappar nycklarna så får man tillbaka dem via polisen,) eftersom Spärrservice firar att de har en över en miljon kunder i Sverige. Lätt jobb! Kanske ni tänker. Tja, kunde ju varit jobbigare, men det är otroligt få som vill svara och konstigt många som inte har lust att få en gratis produkt utan någon hake alls. För bra för att vara sant antar jag! För skojs skull höll jag lite räkning igår hur många jag ringde- det blev nog över 200 personer. Pratade med 20. Men jag hade också en enorm otur igår.

Therese för ett år sedan får stå för de senaste dagarna;



Idag- jobb, chillerill och MORMOR! Kan en fredag bli bättre? Svaret; nej!


Kommentarer
Postat av: Hedda

Nu måste jag säga att jag blir oerhört nyfiken på denna uggla nr. 2. Men säg inget - jag gillar att vara nyfiken :)



Äsch, hur kan folk säga nej till det erbjudandet? Jag behöver själv en sån, winkwink

KRAMAR

2010-06-19 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0