Hair, there and everywhere!

There ain't no words for the beauty, the splendor, the wonder of my HAIR!

Efter en diskussion i min gode Theresas soffa togs ett beslut som kommer bli mycket spännande att genomföra. Detta kan sluta med total disaster eller coolhetsnivå på tiotusen. Ett beslut togs iallafall att jag nu ska cutta mitt hår om cirka en och en halvtimme. Detta kommer att bli spännande, om jag inte bailar ut totalt förstås. Genom åren har jag iförsig cuttat det riktigt kort ett par gånger, så å andra sidan, varför skulle jag inte göra något annorlunda nu? Jag tror jag och resten av världen har hunnit tröttna rejält på mitt hår vid det här laget.


... och nu börjar jag dubbelfundera. Shit också. ;)


utöver att jag ser lite skräckslagen ut på bilden är det faktiskt denna frisyr från "OM" som har satt igång tankarna, att klippa sig :))

I want it long, straight, curly, fuzzy
Snaggy, shaggy, ratty, matty
Oily, greasy, fleecy
Shining, gleaming, streaming
Flaxen, waxen
Knotted, polka-dotted
Twisted
, beaded, braided
Powdered, flowered, and confettied
Bangled, tangled, spangled, and spaghettied!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0