heeeey tuffings

Tjabba :D En kort uppdatering på vad som hänt de senaste dagarna låter underbart, inte sant? Tänkte väl det. Jag spenderade ju som sagt midsommar med familjen Lindahl, det var väldigt härligt. 
För övrigt har jag umgåtts sjukt mycket med Elsavännen, jag har verkligen saknat tösen! Vi var på chillkrök/fest igårkväll och hjälp vad det spårade - två tjejer in på hospitalet med käke ur led och baseballslag mot huvudet, supersjukt! Jag kan lyckligtvis tala om att allt verkar ha gått bra. Jag och Elsa stannade kvar där på tok för länge, vi kom väl i säng runt... åtta? Men inte hindrade det oss från att cykla en miljard mil till Balingsta och sola med grabbsen och en tjej som hette Johanna om jag minns rätt ;) 
Vad annars då? Jo, jag går här med på en laktosfri diet. Bye bye grädde, ost, riktig mjölk, glass och allt annat gott som innehåller laktos. Fet tuft (a). 
Imorgon bär det av till Lida med Erica, Sophia och Fanny. Det ska bli väldans nice :D Bruna och fina ska vi bli!


stolt fotograf!
(ja Knorren, jag snodde bilden från din bloggggggggggggg... vad ska du göra?! :* )

KRAMIZZ
 

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

inte mkt antar jag ^^

2010-06-28 @ 17:45:24
URL: http://fightforme.blogg.se/
Postat av: Erica Guldbrandzén

inte mycket antar jag ^^

2010-06-28 @ 17:45:52
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0