Hejsihejsi!

Jag har mycket att berätta så vi börjar på direkten!

Idag hade jag mitt sista prov i Naturkunskap A/B (vet inte vilket det är vi läser) och på fredag har jag sista provet för hela året och även för Historia A (duuh liksom). Det ska bli så skönt, så skönt.

Idag har jag ätit mat på Subway då modern är bortrest och gav mig pengar för att köpa mat VAAARSOMHELST.

Jag har fått reda på att jag har en liten astigmatism i (?) ögat, något som vi måste göra en riktig synundersökning för någon annan gång. Kan någon förklara vad en astigmatism är?

Jag drömde världens läskigaste dröm inatt. Den handlade om att en man kom fram till mig på gatan och slog mig för att min mamma inte hade hört av sig till honom på flera år (dom hade tydligen gått i samma klass en gång i tiden). Det gjorde mig ju självklart lite rädd, men detta var inte slutet! Spänningen trappades upp av att jag typ vaknade mitt i natten av att jag hörde en hostning någonstansifrån och bara what vad är det. Jag sprang då upp och kollade och blir återigen misshandlad av mannen som gömt sig i mitt hus. Det visar sig att låset på dörren inte fungerar så att han bara kunde valsa in liksom. Haha, valsa. Det visade sig även att han hade gömt sig i ett nyfunnet rum som jag inte visste att jag hade, där fanns det även en dörr utåt som inte heller gick att låsa. Som tur var så hade mannen druckit rosa champagne därnere så jag sparade en av flaskorna så att jag hade hans DNA till när polisen kom. Tyvärr kom polisen aldrig, jag spenderade hela kvällen med att ha panik eftersom polisen inte svarade och att jag inte visste om mannen var kvar i huset eller försvunnen. Det pep bara upptaget när jag ringde 112. Tillslut går jag och frågar min granne, som tursamt nog även var min klasskamrat Louise om jag inte kan få sova i hennes lägenhet under natten då mina dörrar inte går att låsa och jag har en psychokiller (psykomördare) efter mig. Jag erbjuder mig tillochmed att sova på golvet utan täcke eller kudde, allt för att inte vara till besvär. Hon avböjer dock då det tyvärr inte går. Jävla Louise. Hursomhaver så vaknade jag sedan. Vad som hände kan man blott spekulera om men jag antar att polisen aldrig skulle dyka upp.

Nu när jag läser igenom texten märker jag att det är lite oklart om jag är vaken eller inte. Hela alltet är alltså en dröm. En mardröm.

Det var nog det jag behövde få ur mig för tillfället. Pussilussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0