jag är så sjuk sjuk sjuk, tjejen här är väldigt sjuk

Vad har jag gjort!? Retat gudarna så in i bengen antagligen. Man blir nämligen inte sjuk de första dagarna under sommarlovet om man inte straffas för någonting. Jag lever huvudsakligen på halstabletter, nässpray och alvedon (och nässprayen där är inte bra, ni vet väl om att jag missbrukade den drogen för några år sedan?)
Det var allt jag hade att säga och jag förväntar mig nu lite "naw, stackare - sms" och sympatikommentarer här på PZ. Dags att döda tid framför...VM ? Nej, jag avskyr fotboll :OOOOO SKOJA! (Hur kan jag avsky fotboll då bloggen jag och mina homies driver heter "Passa Zlatan" ?)
Ha det bra! (någon måste ju ha det :O) Hehehe, shitpommesF vilken pessimist jag är...
igår kväll fick vi äran att skåda denna fina himmel...
and that's all I had to say about that.
LATER!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ska jag säga krya? hmm akta dig för nässprayen Woooo!!!

PUSS :D

2010-06-11 @ 22:08:49
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0