jag var tvungen att byta rubrik för min första var så otroligt tönting...

Hola caserolla! :D Ljög jag igår eller och sa att jag skrev världens sämsta skoluppgift ever? Ja, ja det gjorde jag. Jag skrev nämligen världens sämsta arbete idag. Det var lovely, ska bli riktigt nice att lämna in det imorgon :D jag menar, då är det inte mitt problem längre :O Plus att det faktiskt var min absolut sista hemuppgift i årskurs ett och jag kunde inte bry mig mindre om att den suger hästman. Imorgon funderar jag på att införskaffa mig lite sololja och koka mig själv inför avslutningen så att man då inte ser ut som ett levande spöke. Jag är dock inte säker på vilka risker som medföljer, lite hudcancer skulle ju absolut sitta fel! Nåväl, den dagen den sorgen eller vad säger man?
By the way, ofta ingen av de andra bloggerskorna har bloggat idag :O jag är förvånad... Detta kan liksom inte vara bra för bloggens karriär, mina inlägg är ju inte direkt något att hurra för. Jag loggar ut nu. Kraamiz
tänk att det gått snart ett år sedan denna tillställning :O buhuuuuu <3
/ theresannnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0